کانون لوازم خانگی برگزار می‌کند؛ رویداد ملی رونمایی از محصولات، خدمات و فرآیندهای نوآورانه صنعت لوازم خانگی.

کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی برگزار می‌کند؛ رویداد ملی رونمایی از محصولات، خدمات و فرآیندهای نوآورانه صنعت لوازم خانگی.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع لوازم خانگی ایران (هامکس 1403) در حالی از تاریخ 19 تا 22 مردادماه میزبان متخصصان، فعالان صنعت لوازم خانگی و علاقه‌مندان است که در روز سوم نمایشگاه شاهد برگزاری اولین «رویداد ملی رونمایی از محصولات، خدمات و فرآیندهای نوآورانه صنعت لوازم خانگی» خواهیم بود.
اولین رویداد ملی رونمایی از محصولات، خدمات و فرآیندهای نوآورانه صنعت لوازم خانگی با هدف حمایت از تولیدات داخلی و معرفی محصولات، خدمات و فرآیندهای نوآورانه در صنعت لوازم خانگی روز یکشنبه 21 مردادماه در سالن آمفی تئاتر 35 محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است که کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی با همکاری انجمن صنایع لوازم خانگی ایران، مسئولیت برگزاری این رویداد را بر عهده دارند.
این رویداد فرصتی را برای معرفی دستاوردهای نوآورانه و ایجاد ارتباطات جدید در این صنعت فراهم می‌آورد و از حضور متخصصان و علاقه‌مندان به نوآوری در صنعت لوازم خانگی استقبال می‌کند.

Rate this post
پیمایش به بالا