skip to Main Content

اولین مجمع عادی (سالانه) کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی برگزار شد

مجمع عادی (سالانه) کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی، 31 تیرماه 1402 در دفتر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با حضور جمعی از اعضای کانون برگزار شد.

در ابتدای نشست مجمع، مهدی قنادان، رئیس هیات مدیره کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی ایران اقدام به ارائه گزارش عملکرد یکساله کانون کرد. وی از برگزاری دو دوره رویداد توسعة فناوری و نوآوری در صنعت لوازم خانگی (هاتک) همزمان با نمایشگاه هامکس 21 و 22 خبر داد.

حضور در یازدهمین کنفرانس مدیریت نوآوری و فناوری و بررسی چالش‌های فناورانه صنعت لوازم خانگی در این کنفرانس، عقد تفاهمنامه با دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، رونمایی از محصولات نوآورانه صنعت لوازم خانگی و برگزاری نشست‌های تخصصی همزمان با دومین رویداد توسعه فناوری و نوآوری در صنعت لوازم خانگی (هاتک)، و … از جمله اقدامات این کانون در طول یکسال فعالیتش بود که توسط رئیس هیات مدیره کانون تشریح شد.

پس از آن فرهاد کیایی، خزانه‌دار، به بیان مسائل مالی و بررسی صورت‌های مالی پرداخت و سپس بازرس قانونی کانون گزارش خود را در خصوص صورت‌های مالی قرائت کرد. در انتهای جلسه نیز انتخابات بازرس اصلی و بازرس علی‌البدل برگزار شد که آقایان سام ادیب به عنوان بازرس اصلی و فرشاد براتی به عنوان بازرش علی‌البدل کانون انتخاب شدند.

لازم به ذکر است، کانون‌ هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی ایران، با هدف تقویت ارتباط میان صنایع لوازم خانگی ایران و مراکز علمی، پژوهشی و فناوری، به منظور تحقق نقشه جامع علمی کشور، با مجوز معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در خردادماه سال 1401 ثبت رسمی شد.

Rate this post
Back To Top